معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

امروزه موسیقی عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است.ما به موسیقی هایی گوش فرا میدهیم که حتی گاها سبک و ریشه آنها را نمیشناسیم.یکی از این شاخه ها گونه ای از موسیقی الکترونیکی به نام ترنس یا موسیقی خلسه است.هدف از ایجاد این پایگاه معرفی و بررسی این سبک از موسیقی به همراه بررسی اجمالی سبکهای مختلف این موسیقی میباشد.دوستان بازدید کننده در نظر داشته باشند که کلیه این مطالب این پایگاه یا به صورت اختصاصی تهیه و ترجمه میگردند یا از منابع دیگر گردآوری میگردند.که در صورت دوم حتما انتهای بلاگ نام منبع ذکر میگردد تا کپی برداری از سایتهای دیگر محسوب نگردد.

Synthesizer یا سینث سایزر چیست؟

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ق.ظ

سینث‌سایزر (به انگلیسی: Synthesizer) (به فارسی: ساز برقی یا ترکیب‌کننده) ابزار الکترونیکی است که قادر به تولید انواع مختلف صدا و ترکیب سیگنال‌های با فرکانس متفاوت است. سینث‌سایزر به جای تولید صدای مستقیم طبیعی سیگنال‌های الکتریکی می‌سازد که می‌تواند متعاقباً از داخل بلندگو و یا هدفون پخش شود.

سینث‌سایزرها غالباً ولی نه الزاماً توسط کلاویه‌های پیانویی کنترل می‌شوند، که منجر به دسته‌بندی آن‌ها ..در رده کیبوردها می‌شود. سینث‌سایزر می‌تواند طیف گسترده‌ای از صداها را تولید نماید همچنین می‌تواند همانندسازی سازهای دیگری مانند فلوت یا گیتار را به خوبی انجام دهد یا نواهای نامتعارف تولید کند.

 

"آهنگساز اسرائیلی یوزف تل در استودیوی موسیقی الکترونیک در اورشلیم (۱۹۶۵) - در سمت راست تصویر دستگاه سینث‌سایزر ساختهٔ Hugh Le Caine دیده می‌شود."

اولین سینث‌سایزر الکتریکی در سال ۱۸۷۶ توسط الیشا گری اختراع شد، وی به دلیل توسعه بخشیدن به مدل‌های اولیه تلفن شناخته شده بود. رابرت موگ با اختراع مدل کاملاً جدیدش انقلابی در صنعت ساخت سینث‌سایزرها انجام داد که در سال ۱۹۶۸ توسط وندی کارلوس در قطعه «Switched-on Batch» استفاده شد، قطعه‌ای محبوب که صدای سینث‌سایزرها را به موسیقی‌دان‌های بسیاری معرفی کرد. در سال ۱۹۷۰ توسعه اجزای جامد مینیاتوری به سینث‌سایزرها اجازه داد تا تبدیل به ابزارهایی خودمتشکل، قابل حمل و آسان برای بکارگیری در اجراهای زنده شوند. در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی، کمپانی‌هایی مانند یاماها شروع به فروش سینث‌سایزر نسبتا کوچک و مقرون به صرفه‌ای مانند یاماها دی ایکس ۷ کردند، به هنگام توسعه واسط‌های ابزار موسیقی دیجیتال راه را برای آسان‌ترکردن ادغام و هماهنگی سینث‌سایزرها با دیگر ابزارهای الکترونیکی هموارکرد. در اوایل دهه۱۹۹۰ میلادی سینث‌سایزرهای پیچیده دیگر نیازی به متخصصین سخت‌افزار نداشتند و شروع به ظهور در قالب نرم‌افزار‌ها در کامپیوترهای شخصی کردند، اغلب به صورت شبیه‌سازی سخت‌افزار و دستگیره‌ها و پیچ‌ها روی صفحه نمایش.

(منبع:ویکی پدیا)

یک سینث‌سایزر آبِرهیم اوبی۱۲

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۱
سپهر علیجانی

نظرات  (۳)

۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۵۰ مجله اینترنتی پامپا
حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
جان راسکن
مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۲۹ مجله اینترنتی پامپا
حیات آدمی در دنیا همچون حبابی است در سطح دریا .
جان راسکن
مجله اینترنتی پامپا
http://magazine.pampa.ir
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۸ مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

حاوی

1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
7 - کتاب های آموزشی نایاب
و . . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی