معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

امروزه موسیقی عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است.ما به موسیقی هایی گوش فرا میدهیم که حتی گاها سبک و ریشه آنها را نمیشناسیم.یکی از این شاخه ها گونه ای از موسیقی الکترونیکی به نام ترنس یا موسیقی خلسه است.هدف از ایجاد این پایگاه معرفی و بررسی این سبک از موسیقی به همراه بررسی اجمالی سبکهای مختلف این موسیقی میباشد.دوستان بازدید کننده در نظر داشته باشند که کلیه این مطالب این پایگاه یا به صورت اختصاصی تهیه و ترجمه میگردند یا از منابع دیگر گردآوری میگردند.که در صورت دوم حتما انتهای بلاگ نام منبع ذکر میگردد تا کپی برداری از سایتهای دیگر محسوب نگردد.

معرفی سبک Progressive Trance

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳ ق.ظ

progressive trance چیست؟ 


progressive trance یک سبک فرعی پرطرفدار از ترنس هست. و در بردارنده ی عنصرهای هاوس وتکنو و امبینت نیز میباشد.که خود شروع ترنس بر چگونگی آنتمیک و ملودیک تمرکز داردو خوب به سمت پترنهای Arpigatore سینس های آنالوگ رفته است.
عناصر آکوستیک و فضای زیر این نوع سبک در آهنگسازی و ایجاد ترکیبات incremental هست که این سبک را به پرطرفدارترین زیر شاخه موزیک الکترونیک بخصوص ترنس تبدیل کرده که Progressive نام دارد.پروگرسیو همیشه صداهای شاخصی در ترکهاش داره مانند بیسهای غیرعادی و یا صداهاى ترکیب شده اصلی و کلا موسیقی ان آدم را میگرد. که معمولا در دو قسمت قدرت ان بالا میرود و این قسمتها با یک ریتم یا ملودی جدیدتر آغاز میشوند یعنی در کل سه قسمت هست که دو اوج دارد و از هنرمندانی همچون Tiesto و Armin van buuren و Paul van dyk و Gabriel & Dresden میتوان یاد کرد.
شباهت ها در شاخه Progressive
تقریبا از سال 2000,progressive house و progressive trance خیلی به هم نزدیک شده اند.درحالی که record های سریع تر (130-140bpm) به progressive trance مربوط و اختصاص می یابد , بیشتر اهنگسازان هر دو استایل بطرف تمپو اروم تر (110-130bpm) و اشکالی که در progressive house مختص و بکار برده میشود تمایل پیدا کرده اند.می توان گفت خیلی ارتیست هایی که در psychedelic trance کار میکنند نیز بسوی range تمپوی اروم تر (125-138bpm) برای ساختن استایلشان مثل progressive trance روی اوردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی