معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

امروزه موسیقی عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است.ما به موسیقی هایی گوش فرا میدهیم که حتی گاها سبک و ریشه آنها را نمیشناسیم.یکی از این شاخه ها گونه ای از موسیقی الکترونیکی به نام ترنس یا موسیقی خلسه است.هدف از ایجاد این پایگاه معرفی و بررسی این سبک از موسیقی به همراه بررسی اجمالی سبکهای مختلف این موسیقی میباشد.دوستان بازدید کننده در نظر داشته باشند که کلیه این مطالب این پایگاه یا به صورت اختصاصی تهیه و ترجمه میگردند یا از منابع دیگر گردآوری میگردند.که در صورت دوم حتما انتهای بلاگ نام منبع ذکر میگردد تا کپی برداری از سایتهای دیگر محسوب نگردد.


بدون شک یکی از آلبوم های به یاد ماندنی در سبک نیتزو الد اسکول آلبوم Balbalot می باشد. این آلبوم بصورت کامپیلیشن در سال 1999 (دومین سال طلایی سبک نیتزونت) عرضه شد و در واقع می توان گفت کلمه Michaeli به نوعی نام صاحب لیبل می باشد نه آهنگساز که بر کاور آلبوم نیز درج گردیده است. شاید عجیب به نظر برسد چراکه آلبوم VA است اما از این دسته مشکلات همواره در کارهای قدیمی نیتزو وجود داشته است بخصوص اینکه نام آهنگسازان بارها به صورت اشتباه و یا با غلط املایی نوشته شده بودند و این آلبوم نیز از این قاعده مستثنی نیست اما اگر از این مسائل بگذریم زیرا اهمیت اصلی ترک های موجود در آلبوم است کارهای نسبتا خوبی در آن وجود دارند با آهنگسازانی گمنام که برای من همین دلیل یک حس اسرارآمیز به همراه داشت و باعث لذت بیشتر هنگام گوش دادن آهنگ می شد.

در این ترک یعنی Lost In Jungle بوضوح شاهد یکسری المنت های قدیمی هستیم از صداهای حیوانات جنگل و پرکاشن های محلی گرفته تا کیک و بیسی که حالت خشن دارد و نقطه قوت کار می باشد. همانند بسیاری از ترک های دیگر در این ترک نیز ملودی ها نقش اساسی ایفا میکنند ملودی هایی که در ابتدای آهنگ هستند با تغییر گام خود یک نوع حالت مرموز و در عین حال انرژی بخش به شما می دهند طوری که گویا در جنگلی گم شده اید و می بایستی راه نجات را به تنهایی پیدا کنید. اگر از ایرادات کار بخواهیم بگوییم مسیر آهنگ به خوبی انتخاب نشده است و رفته رفته کار از حالت زیبای خود خارج می شود هرچند در ثانیه های هایی باز با ادامه یافتن ملودی ها اندکی موفق ظاهر می شود اما در مجموع برای آن دسته از دوستانی که علاقمند به نیتزوهای دیگر هستند نظیر آهنگهای گلدن فینگر یا هالیمن بدلیل متفاوت بودن سبک این ترک پیشنهاد خوبی برای گوش دادن نیست.


لینک دانلود:
http://bayanbox.ir/view/mp3/7986467265500759876/01-Lost-In-The-Jungle.mp3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۵
علی کتیرایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی