معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

امروزه موسیقی عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است.ما به موسیقی هایی گوش فرا میدهیم که حتی گاها سبک و ریشه آنها را نمیشناسیم.یکی از این شاخه ها گونه ای از موسیقی الکترونیکی به نام ترنس یا موسیقی خلسه است.هدف از ایجاد این پایگاه معرفی و بررسی این سبک از موسیقی به همراه بررسی اجمالی سبکهای مختلف این موسیقی میباشد.دوستان بازدید کننده در نظر داشته باشند که کلیه این مطالب این پایگاه یا به صورت اختصاصی تهیه و ترجمه میگردند یا از منابع دیگر گردآوری میگردند.که در صورت دوم حتما انتهای بلاگ نام منبع ذکر میگردد تا کپی برداری از سایتهای دیگر محسوب نگردد.

-------------------------------------------------------

نوشته و گردآوری اختصاصی ازTrance F4or LifƎ

-------------------------------------------------------

بازگشت مجیک میزراهی با آهنگ طلوع Jerusalem

 

بعد از وقفه ای نسبتا کوتاه از انتشار آلبوم Lama Lola اکنون مجیک میزراهی ترکی دیگر را به علاقمندان کارهای خود و همینطور سبک نیتزو هدیه داده است. اگر بخواهیم در مورد سبک این گروه کمی توضیح دهیم نمیتوان معرفی خوبی از آن داشت چراکه در طول زمان دست خوش تغییرات بسیاری بوده است و اعضای این گروه یعنی Sanga و Soundbuster همواره دنبال نوآوری در کارهای خود هستند اما متاسفانه اکثریت این تغییرات و نگرش جدید آنها به قیمت پایین آمدن کیفیت آهنگ ها و دور شدن از اصلیت واقعی سبک Nitzhonot تمام شده است البته در این میان... حرکت های مثبتی نیز وجود داشته است که در کار جدید میتوان بوضوح حس کرد آن هم در زمانی که متاسفانه سبک نیتزو با سیاست های اشتباه در حال نابودی است. این اهنگ همانطور که از نام آن پیداست اشاره به شهر Jerusalem میکند که علاوه بر قدمت تاریخی و باستانی آن همچنین یک میعادگاه مذهبی نیز برای افراد سراسر دنیا به به شمار می آید.

 

مجیک میزراهی همواره علاقه خود را به شهر  ریشه های نیتزونت یعنی Jerusalem ابراز نموده و شاید همین عامل باعث شده در این آهنگ نهایت تلاش خود را به کار بگیرد که کاری در خور شان آن شهر و مردمش بسازد.

 

آهنگ با یک فضاسازی عمیق و حماسی آغاز می شود طوری که شنونده را به صحراهایی دور از مشرق زمین می برد و تمپوی بالا نیز انرژی خوبی را به آن داده است. همانند اکثریت آهنگ های مجیک میزراهی که سانگا در آنها تمرکز ویژه داشته است این ترک نیز با کیکی سبک و بیس Full-on نواخته می شود شاید بهتر می بود کیک و بیسی قوی تر جایگزین آن می شد اما جنبه های دیگر آهنگ نیز قابل توجه هستند همانند ملودی های زیبا و شرقی که حالت پیش رونده و غیر تکراری دارند گویی که بصورت زنده با کیبورد بر روی ریتم در حال نواخته شدن هستند! در این میان وکال های اکو شده نیز که به زبان عبری هستند به فضاسازی بهتر آهنگ کمک کرده اند قابل توجه دوستانی که آهنگساز هستند! این وکال ها مربوط به مجموعه Sonokinetik Voice of  می باشند. اگر آهنگ را به دو بخش تقسیم کنیم متاسفانه بخش دوم آهنگ به خوبی قسمت اول آن پیش نمی رود و از انرژی کار کاسته می شود.

 

بیش از این شما را منتظر نمی گذاریم و پیشنهاد می کنیم اگر یکی از علاقمندان سبک نیتزو هستید آهنگ Magic Mizrahi - The Rise of Jerusalem را از دست ندهید.

 

لینک دانلود:

 

http://uplod.ir/ccof86ij6g8k/Magic_Mizrahi_-_The_Rise_of_Jerusalem.mp3.htm

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۶
سپهر علیجانی

نظرات  (۴)

من قبلا هم بهتون سر زده بودم مطالبتون جالبه
پاسخ:
توی اف بی مارو دنبال میکردید؟ ممنون.اگر نظری در خواستی چیزی هم در رابطه با بهتر شدن بلاگ دارید بگید باعث خوشحالیمونه.
۱۶ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۷ نورالدین عبدالله زاده
برای تبادل لینک رایگان بیا به آدرس زیر سر بزن:

۱۶ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۶ سپهر علیجانی
ممنون عرفان جان.البته این ابتدا یه صفحه بود در شبکه اجتماعی اف بی ! که تصمیم گرفتیم یه سایتشم بکنیم.ممنون میشم سایتو به سایر دوستانتون هم معرفی بکنید.
سایتتون عالیه.
ممنون میشیم سر بزنید:
nicki-minaj.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی