معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

امروزه موسیقی عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است.ما به موسیقی هایی گوش فرا میدهیم که حتی گاها سبک و ریشه آنها را نمیشناسیم.یکی از این شاخه ها گونه ای از موسیقی الکترونیکی به نام ترنس یا موسیقی خلسه است.هدف از ایجاد این پایگاه معرفی و بررسی این سبک از موسیقی به همراه بررسی اجمالی سبکهای مختلف این موسیقی میباشد.دوستان بازدید کننده در نظر داشته باشند که کلیه این مطالب این پایگاه یا به صورت اختصاصی تهیه و ترجمه میگردند یا از منابع دیگر گردآوری میگردند.که در صورت دوم حتما انتهای بلاگ نام منبع ذکر میگردد تا کپی برداری از سایتهای دیگر محسوب نگردد.

معرفی سبک DownTempo

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ

-------------------------------------------------------

 گردآوری از Trance F4or LifƎ

-------------------------------------------------------

تمپو پائین (به انگلیسی: DownBeat یا DownTempo) سبکی از موسیقی الکترونیکی آرام( ریلکس کننده)است که شبیه موسیقی امبینت می‌باشد ولی بر خلاف قالب بدون ضرب موسیقی امبینت دارای ضرب یا گرووهایی است. صداهای ضربی آن در پاره‌ای از اوقات توسط چرخه‌هائی که حس هیپتوتیزمی دارند ساخته می‌شوند. بعضی از اوقات ضرب‌ها پیچیده‌تر هستند و بجای حضور در پشت زمینه خصوصیات بیشتری دارند ولی نسبت به انواع دیگر موسیقی مثل موسیقی ترنس شدت کمتری دارند... بطور معمول سبک موسیقی چیل اوت برای نشان دادن این سبک موسیقی کاربرد دارد، این سبک همچنین برای نامیدن سبک‌های دیگری نیز کاربرد دارد و موسیقی تمپو پائین تعداد زیادی از سبکهای موسیقی را دربر می‌گیرد تا چیزی که عبارات فوق به تنهائی نشانگر هستند. یکی دیگر از سبک‌های مرتبط «تریپ هاپ» است، در حالی که سبک موسیقی تمپو پائین معمولاً از ضرب‌آهنگ کمتری نسبت به تریپ هاپ استفاده می‌کند. به دلیل خاصیت لینت دادن اعصاب و ایجاد حالت احساسی-رمانتیک این سبک و استفاده کمینه از شعر یا خواننده، این سبک به عنوان سبک موسیقی پشت زمینه در اتاقهای چیل اوت مهمانی‌های رقص و کافه‌ها پرطرفدار است.

تاریخچه

دهه ۱۹۹۰ میلادی با موج جدیدی از موسیقی با ضرب‌آهنگ آهسته‌تر که از اتاق‌های (به انگلیسی: chillout) قسمت‌های ریلکس شدن کلاب‌ها یا مقاطع اختصاصی در رویدادهای موسیقی الکترونیک همراه بود. موسیقی تمپو پائین شروع به پیدا کردن سطوحی در اطراف آیویزا کرد هنگامی که دی جی‌ها و مروجان این گونهٔ موسیقی زمانی که به صبح نزدیک می‌شدند با ریتم آهسته‌تر و موسیقی الکترونیک ملایم‌تر هیجان موسیقی را فرو می‌خواباندند. در سال ۱۹۹۴ سبک تریپ هاپ از شهر بریستول پدیدار شد، که با بهم پیوستن عناصر ضرب‌های موسیقی هیپ هاپ و بریک‌های درام وباس و فضای امبینت در ضرب‌آهنگ‌های کندتر شکل گرفت.

منبع : ویکی پدیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
سپهر علیجانی

نظرات  (۱)

سلام ببخشید میشه درباری سبک سایکدلیک هم توضیح بدین.
پاسخ:
سلام دوست عزیز عذر میخوام بابت تاخیر پیش آمده بعله حتما در بلاگ قرار خواهیم داد.تشکر از توجه شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی