معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

بررسی و دانلود انواع سبک موسیقی ترنس و الکترونیک به همراه معرفی انواع سبکها از منابع معتبر

معرفی و دانلود موسیقی ترنس

امروزه موسیقی عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده است.ما به موسیقی هایی گوش فرا میدهیم که حتی گاها سبک و ریشه آنها را نمیشناسیم.یکی از این شاخه ها گونه ای از موسیقی الکترونیکی به نام ترنس یا موسیقی خلسه است.هدف از ایجاد این پایگاه معرفی و بررسی این سبک از موسیقی به همراه بررسی اجمالی سبکهای مختلف این موسیقی میباشد.دوستان بازدید کننده در نظر داشته باشند که کلیه این مطالب این پایگاه یا به صورت اختصاصی تهیه و ترجمه میگردند یا از منابع دیگر گردآوری میگردند.که در صورت دوم حتما انتهای بلاگ نام منبع ذکر میگردد تا کپی برداری از سایتهای دیگر محسوب نگردد.

 

--------------------------------------------------------

نوشته و ترجمه اختصاصی از Trance F4or LifƎ (به نقل از ویکی پیدا انگلیسی)

--------------------------------------------------------

مترجم:علی کتیرایی

Ørjan Nilsen در 14 ژوئن 1982 در شهر Kirkenes نروژ متولد شد. او یک آهنگساز و دی جی سبک های ترنس و پروگرسیو است. در سن 7 سالگی نیلسن اولین کیبورد خودش را گرفت و به تدریج و تا سالیان بعد شروع به تمرین به آن کرد. در 16 سالگی او اولین سینتی سایزر خود را خرید.

در پایان سال 2004 نیلسن ریمیکس های غیر رسمی و متعددی را ساخت و همینطور آثار بسیاری از خودش تولید کرد که در آن زمان توجه جامعه ترنس را به خودش جلب کرد. ترک های او بر روی ایستگاه های رادیو و کلاب های سراسر جهان پخش شدند. در آن زمان هیچ چیزی در هیچ لیبلی هنوز ثبت نشده بود....

در سال 2006 نیلسن اولین اثر خود را در قالب رسانه Vynl به نام Arctic Globe / Prison Break و بر روی کمپانی Intuition Recordings منتشر کرد. لیبلی که رتبه یک را در چارت های دنس اروپا و آلمان داشت. پس از آن او ترک های مختلقی در در سطوح کیفی بالاتر نظیر La Guitarra، Lovers Lane، GO FAST! و .. منتشر کرد. نیلسن هم اکنون در سرار دنیا شناخته شده است و در فستیوال های متعددی به اجرای زنده می پردازد و موزیک او به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است. اگرچه فعالیت تحت نام DJ Governor پابرجا بود.

در سال های اخیر او توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرد افرادی از سراسر دنیا که به دنبال یک دی جی و نوازنده قرن 21امی تمام عیار می گشتند. اورجان اندکی در مورد اینکه می خواهد چکاری را در زندگیش انجام دهد شک داشت به تعداد بی شماری از سی دهای مختلف شامل کارهای بزرگان دی جی آن زمان گوش میداد. اورجان می دانست که حرفه دی جی روزی با زندگی او گره خواهد خورد. او با لیبل هلندی ارمادا موزیک کار میکند که ااز این اشنایی با ترک Red Woods که در سال 2006 تحت عنوان DJGovernor ریلیز شد شکل گرفت. در سال های متمادی اورجان به توانایی خودش پی برد و استعدادهایش را به معرض ظهور در آورد که می توان اوج خلاقیت او را در کارهای La Guitarra، Lovers Lane و So Long Radio مشاهده کرد. Ørjan می خواست تا اولین آلبومش را به عنوان یک آهنگساز در سال 2011 و با نام In My Opinion منتشر کند که در نهایت وارد بازار شد و توانست بالاترین ریده های فروش را به خود اختصاص دهد و اورجان را در لیست تماشای هر علاقمند به سبک موزیک دنس الکترونیکی قرار داد. علی رقم موفقیت آلبوم In My Opinion اورجان نشان داد که هیچ دلیلی برای اهسته کار کردن وجود ندارد و به سرعت تراک های دیگری را نظیر Viking، Atchoo (سال 2011) و Opening (سال 2012) با همکاری Armin Van Buuren، خودش و ترکیبی از تمامی تاثیرات سبک ترنس تولید کرد. حس پر انرژی او در پشت دک های دی جی نهفته است و در تمام دنیا در کلاب های مختلفی او به اجرای زنده می پردازد. از سائوپائولو برزیل گرفته تا سیدنی و مکان های بسیار دیگر. این یک سفر خاطه انگیز را ترتیب داده است که نتیجه آن صنعتی و مدرن شدن دنیای موسیقی ترنس است.

 

رتبه های او در سایت دی جی لیست:

 

رتبه جهانی: 2,525

 

رتبه در شهر Kirkenes نروژ: 1

 

رتبه در ایالت نروژ: 8

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۲
سپهر علیجانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی